HTML

Minden, ami az S.S. Lazio

A Lazio történelme és jeles játékosai

Friss topikok

  • Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: @walter77: Köszönöm, sajnos így van, fekete nap volt a tegnapi Rómában. Legyen már vége ennek a sz... (2010.05.03. 13:19) SZÉGYEN!
  • Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: @maxizarate: Stendardo nekem is nagy kedvencem, és minden jel arra mutat, hogy Ledesma visszatér. ... (2010.02.13. 12:32) Edzéslátogatás: készül a csapat a Parma ellen
  • Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: @nagyon halott: Köszönöm, az én klubom örökre a Lazio, bár igen sok keserűséget okoz mostanában. Ú... (2010.02.08. 19:00) Elemzés: S.S. Lazio-Catania
  • Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: @nagyon halott: Bocs, csak most vagyok megint gép előtt, remélem nem tettél a csapatra, ahogy azt ... (2010.02.07. 18:39) Beharangozó: S.S. Lazio-Catania
  • Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: @maxizarate: Minden bizonnyal már hallottad mi történt, de azért persze válaszolok, Eguren nem fel... (2010.02.07. 13:58) Rövid hírek

Pandev: Minden jót Lazio!

2009.12.28. 15:14 :: Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa

Pandev egyfajta végső búcsúként az Il Messaggero című lap hasábjain jelentetett meg egy nyílt levelet, amelyben leírja, nagyon sajnálja hogy így alakul a Lazio csapatában a sorsa, nagyon szeretett Rómában játszani, és hogy mindig jó szívvel fog visszagondolni az ott töltött 4 évre, a csapattal aratott sikerekre, a szurkolókra. Szép gesztus, minden laziale nevében mi is csak további remek karrirert tudunk kívánni. Ebből a levélből idézünk most:

"Az elmúlt pár hónap megtanított arra, hogy a hazugságok milyen csúnyák is lehetnek. Nem akarok hamis, édes szavakat használni, mindig a magam útját jártam, az első naptól kezdve, ahogy Olaszországba kerültem. Ezért amit most mondok, sérthet egyeseket: 2010-től én egy ellenfél leszek. Más csapat játékosait fogom ölelni ha ünnepelek, és más csapat mezét fogom viselni. Megpróbálok újra olyan boldog lenni, mint amilyen boldog voltam 4 évig a Lazio játékosaként.

Sok alkalommal mondtam az utóbbi években, hogy szeretnék a Lazio alkalmazásában állni pályafutásom végéig. Sajnos ez nem történhetett meg, de ez gyakori a futballban. Fáj, hogy így kell elválnom a szurkolóktól. Szerettem volna hátvédeket megverni a gyepen, és nem pert nyerni a tárgyalóteremben. Labdarúgó vagyok, és semmi közöm nem kellett volna hogy legyen a jogászokhoz, ügyvédekhez. Nem így kellett volna véget érnie életem egy szakaszának, de nem az én kezemben volt a döntés. Arrivederci Róma, és boldog új évet Lazio!

Szólj hozzá!

Címkék: kitekintés

A bejegyzés trackback címe:

https://grandelazio.blog.hu/api/trackback/id/tr571628400

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása